Seniorzy z Dobrzycy spotkali się z policjantami i Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów w Pleszewie. Spotkanie odbyło się 12 września w Gminnym Ośrodku Kultury w Dobrzycy. Tematem rozmów były zagrożenia związane z pochopnym zawieraniem umów na odległość (np. przez telefon) i poza lokalem przedsiębiorstwa (np. na pokazach), a także nieuczciwymi praktykami rynkowymi stosowanymi przez sprzedawców.
UOKiK sprawdza jak banki, domy maklerskie i sama spółka oferowały obligacje Get Back. W toku są 3 postępowania wyjaśniające. Pobierz formularz ze strony www.finanse.uokik.gov.pl i opisz, jak Tobie sprzedawano obligacje Get Back.
Alior Bank, Bank Millennium, BZ WBK, Deutsche Bank, Idea Bank, Pekao SA, i Plus Bank nieprawidłowo informowały o zmianach opłat. Po decyzjach UOKiK rozliczą się z konsumentami z podwyżek lub udostępnią czasowo niektóre usługi za darmo. W toku pozostaje 7 postępowań.
Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko NMedical. Firma zaprasza na badania, które okazują się pokazem handlowym. Konsumenci skarżą się, że NMedical nie uznaje prawa odstąpienia od umowy.
Dostałeś niesłusznie nakaz zapłaty lub pismo z sądu? Zostałeś pozwany przez firmę, która wprowadziła cię w błąd? Twoją sprawą zajmie się Stowarzyszenie Aquila. Pomoc przeznaczona jest dla osób, które akwizytor podstępem namówił do zmiany sprzedawcy prądu, gazu, usług telekomunikacyjnych.